Hektisk dag!

Hej.

Idag har vi räkningsutskick.. vi har massor o göra..



ja ska på intervju på fre.. hemlis.. berättar inte mer nu!

jag har kommit på en ny residé.. hehe.. jag e redan igång o planera nästa sommars resa..
Jag vill bila ner till Frankrike o bila runt där.. i olika städer o på landsbyggden!
städer jag vill se: Paris( igen självklart), Bordeaux,Toulouse,Grenoble,Nice,Cannes,Geneve och Annecy hittils.
Grenoble verkar så himla vackert!! det ligger vid alperna så det är höga berg i runt staden..

Jag fick idén igår när jag kollade på ett program om vin i Frankrike..
Vin intresserar mig lite oxå då jag tycker om både Frankrike och Australien som är 2 stora vinproducenter.
Visste ni att saften från den blåa druvan inte är färgad utan för att få rödvin läggs saften tillsammans med skalen o jäser.. skalen färgar av sig!

fast jag är mest för vitt..


image199
sen är det ju inge fel med bubbel.. jag tycker om Asti Cinzano.
billigt o jättegott! kostar ca 69 kr.

Idag är det en sån där hektiskt dag igen..
linedance 6- kvart i 8 o badminton 8-9.

Sen ska jag hämta älsklingen,, han jobbar till 9.. trist när vi inte ses nånting knappt..
Men imorgon ska vi städa lite o kanske handla.. o sen ska vi ha TV-SPELSKVÄLL!

Hehe kul!! det avr jättelänge sen jag spelade tv-spel .. om man inte räknar guitar hero!


Jag skulle vilja spela 8-bitar bubble bobbel


hehe DET var länge sen..


image200      Eller kanske supermario bros 3.. 3:an e klart bäst!! eller bättre upp Båda!

eller the goonies ..   hehe kul

well nåt annat..


Haha ja lura min pappa igår oxå.. vi ringde o sa att vi hade fått punka IGEN. haha han bara sucka i luren o sa att han skulle hämta razmus o sen komma till oss .. hihih sen sa ja att vi skojja.. hehe.. kuligt!


puss o kram


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits