Hej

Idag är det fredag!!! härligt!! Man är lite gladare dom här dagarna faktiskt! fredagarna gör verkligen sitt för välbefinnandet!

Igår tvätta vi från 5-10 så det var den kvällen!

Ikväll ska vi tvätta så mycket det bara går.. suck!  Vi ska försöka åka o handla däremellan oxå!

Imorgon är det tjejkväll weii! ja har shoppat lite vin som madde o ja ska dela på =) De blir la spriters igen dårå =)


Idag känner jag mig lite splittrad.. har mycket att göra känns det som fast jag inte har det.. eller jo hemma.. känner mig lite stressad..

Men det blir nog bra det!

jag får inte glömma att ta med mig karaoke skivorna från mamma o pappa ikväll =P



Igår såg ja o älsklingen 3 rådjur när vi skulle åka från oss. Vi har sett dom förut .. när dom sprungit ut mitt i vägen.. så varning till alla som åker runt djurgårdsparken.
bildbevis:

image270

kul att ja fick en bild på dem =)


Idag blir det ingen dagens outfit.. ja har ju för fasiken inga kläder att ta på mig =)
O sen ser mitt hår ut som 7 svåra år idag hahahah!


Puss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits