hej!

Idag är det nog en ganska bra dag tror ja =)

Ja sitter o pysslar med admingrejor =) skönt att jag från o med imorgon lunch får sitta på min plats igen.. vi på admin hjälps ju åt halva v framme i kc.

Ja har hittat det nu.. Lombok =)

Det är en ö i indonesien!  Bali´s orörda granne =)


Om någon nu undrar så kom dettta upp när vi spela TP globetrotter..     =)))




Ikväll börjar Desperet housewives! yessss!!






Igår var madde o ja som sagt på linedance avslutning!!
image252

image253

image255

image257


Det var trevligt! vi kallar den här gruppen tantgruppen även om det inte är npn skillnad nästan mot vår andra grupp haha !
Vi hade igår avslutning tillsammans med nybörjarna.. det var kul att vi var bättre hehe. Nästa vecka ska vi ha vår första workshop där vi ska träna dancer inför SO.

Det var en märklig människa i deras grupp som tyckte hon var bäst på allt.. o kollade på madde o mig direkt o verka störa sig..

kanske för att vi e typ bäst i vår grupp .. muppa =)) =))

O madde din fuskis! hon brukar alltid ha träningskläder på sig men igår skyllde hon på att dom var i tvätten. Ja va alltså ensam i mjukisar fy fabian hahaha

Sen hände inte mycket mer min älskade auu hade maten klar när ja kom hem.. tortellinigratäng! så gott!!


puss o kram





 


 

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Sorry för jeansen! =) hoppas vi inte börjar dansa med de andra, men vi lär nog träffa den där kärringen på måndag igen!
Kram

2008-04-15 @ 21:07:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits