hej o så!

Idag är det fredag!! =)) för mig iallefall för jag är ledig på fredag! ja ska åka till göteborg imorgon o vara där till på sön =) det ska bli jättemysigt.. så jag kommer inte kunna skriva något från o med imorrn! åter mån!

Vi ska bila ner o det är jätteskönt att älsklingen va ute hos mamma o pappa i mån o fixade avgasröret.. så nu sitter det nya på!

ser lite kontigt ut när det är ett nytt o blankt avgasrör som sticker ut under bilen.. man e ju van vid att det är ganska brunt o ytrostigt på de flesta bilar,, men det kommer nog  haha

igår va ja jätteduktig.. ja släppte av fredrik på jobbet vi 5 sen åkte ja o handlade.. massa mat o backar till garderoberna o så. Jag säger bara åk aldrig till lidl o veckohandla själv.. shit va jobbigt det var.. ja tog ju ingen vagn dum som ja va.. helt plötsligt var min korg full så jag fick mula ner grejorna som återstod .. bra i ju för sig .. då köper man ju inget onödigt =) Men det var ganska jobbigt att bära allt.. flera mjölkpaket o yougurt o juice o grejor.. o självklart skulle vi ha en påse potatis!
 sen ska man ju hinna med o packa... shit där snackar vi maratonpackning.. o betala.. o lite snyggt o smidigt få med sig 2 kassar o en potatis påse.. en i varje hand o påsen unden armen sen skred jag snyggt ut till bilen.  hahah inte då =)

sen köpte ja som sagt plastbackar.. jättebra o stora o billiga va dom .. med lock. dom ska vi ha i graderoben o ha lakan o sånt i .. så man har skyddat sig lite mot djur iaf.. hoppas inte dom jäklarna kommer tillbaka endå.. då blir ja galen tror ja!

sen hann ja knappt med att plockar i o ur disk,damsuga o plocka upp allt på vinden innan det var dags att hämta fredrik igen 9.

Han va världens sötaste .. ja har ju pratat om att jag skulle vilja ha en blomlåda på balkongen.. så han hade lagt undan en åt mig.. så ja valde lite blommor.

ikväll ska ja försöka hinna plantera dom.. ja måste även köpa en plastkruka för ja har fått en växt av madde som jag måste plantera oxå =) Jag älskar växter!!

Nu har jga vart o hämtat ut mitt parken zoo kort. man får gå i parken hur mycket man vill o under maj till aug tror ja d va så får man gå i badhuset så mycket man vill. ja ska morgon símma nästa v.. får se om älsklingen orkar följa med.. man måste gå dit till 7 hehe =)

ikväll är det ju valborgseld.. någon som ska se nån eld?

Vi skall åka till sundbyholm o se fyverkerierna o elden.. mysigt! =)


vi kanske ses ; )

puss o kram!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits