Hej o hallå!

Idag är det äntligen fredag .. o jag äter godis som ni ser på bilden här nere .. försök o le normalt med choklad i munnen haha =)
image243

Så här ser mitt skrivbord ut idag =)
image244

Jobbar o sliter gör ja!


Ja har en bra känsla idag.. dont know why.

Igår ja va vi hos mormor o hälsade på .. =) mormor o hon e stollig hon.. fast jag har sagt til henne tusen gånger att jag bara äter godis o kakor,tårtor osv. på fre-sön så försöker hon truga i mig kakor när vi e där haha..
det mest lömska tricket hon försökte med var när hon hade en liten köpt typ paj-tårta o vaniljglass till fika när vi skulle komma.. hahah Ja stod faktiskt på mig om nån undrar! =)
Hon e snäll hon min mormor!

sen var vi o handla en massa mat oxå .. o ett lysrör .,. så nu slipper jag duscha med ljus i badrummet även om det var mysigt o så!

Annars har jag läst på om Pinochet idag.. hemsk människa! Det väckte min nyfikenhet igår när vi kollade på spårlöst försvunnen.. jag tycker det programmet e jättebra! Torsdagar kl 20.00 på tv4.
Tilde de Paula är programledare.. jag tyckte det var coolt att hon kunde prata med folk i chile. Dom pratar spanska där och tydligen är hon född i chile.
Språk är ju jättekul.. Ja o älsklingen ska anmäla oss till en franska kurs i höst.. =) ja kommer ha lite försprång hehe..

det blev kort idag!.

Ikväll kanske johan kommer över.. trevligt =)

puss

Kommentarer:
Postat av: Sara

Johan, min bror?:P

2008-04-11 @ 18:34:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits