Dålig dag!

Suck idag är det ingen bra dag.. frågar du så svarar ja.. !

Jag kan berätta om en lite rolig sak som hände imorse =) ja gick o funderar lite på vägen till jobbet va jobbigt det skulle vara om mobilen ringde upp någon när den låg i väskan.. det har aldrig hänt!
O tror ni inte att när jag sitter i bilen påväg till ett möte med jobbet 5 i 8 får jag ett sms av madde där det står:

Hej, jag tror du kommer åt någon knapp på din mobil för du har ringt mig 2 ggr nu..ha d bra kram madde

haha sorry madde!!!

som tur va var hon på jobbet. så det var ingen fara heheh!

ja kanske e synsk.. tänkte ta på mig ett halsband imorse (o jag vet att kattis på jobbet har ett likandan). Då tänkte ja att hon kanske hade det idag o tog ett annat.. tror ni inte hon hade det på sig?? jajjemän! o det var jättelängesen någon av oss hade det .. hehe

Ja e söndagsbarn.. visste ni det  ;)



Igår va madde o ja på linedance.. madde hämta upp mig i NYA BILEN!! =)) den va jättefin madde.. ja förstår att du e nöjd!!
Hon var även väldigt nöjd med att hon hade fått köra den hem från västerås igår o att johan fick köra deras gamla hehe.. =)) Vi va jätteduktiga på linedancen iaf.. vi fick ställa oss lite längre bak o dansa hela medans nästan alla andra fick tragla delar med våran lärare..

Ja o madde ska vara med i swedish open för linedance.. ska bara anmäla oss först.. det är i september vid münchenbryggeriet i sthlm om någon vill kolla =)


Madde kolla hillevi hade rätt!! det ska vara en snurr!
http://lizzaninline.com/danser/svenska/zjozzysfunk.php
har kollat på youtube oxå! dom snurrar!
Jag tar med den här till jessika o frågar.. vi måste ju lära  oss rätt eftersom den är med i S.O.  =)



vi måste prata ihops oss om tjejkvällen oxå hörni =)


Igår såg vi på survivorman på discovery..! Jättebra program.. en kille som skall överleva i olika miljöer en v.. Igår var han på en söderhavsö. det var inte "speciellt svårt" att leva på en sån haha.. han åt kokosnötter o rötter o musslor osv.. !  Förra programmet jag såg skulle han överleva typ afrika.. det var riktigt häftigt! Det är ett nytt progran ikväll kl 23.00 för den som vill se =)
Visste ni att kokosnötterna man ser i typ affären ..med 3 hål i lr vad det är.. det är det som finns innanför ytterligare ett tjockt skal.. häftigt!

image233



vidare tycker ja att protesterna ang Kina-OS kanske inte är framförda på jättebra sätt runt om i världens.. slagsmål är kanske inte den bästa lösningen.. Men ja tycker att det är bra att dom protesterar..
Kina har ju storhetsvansinne..o har väl haft bra länge nu!


Puss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

vad roligt att du gick och tänkte på det och så ringer din mobil upp! =) jag trodde du hade ngt roligt att berätta!=)
Ja då
måste vi fråga om snurren, konstigt att de inte har lärt ut den?! Men du vi ses immorn kram kram

2008-04-08 @ 16:35:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits