Bonjour!

Hej o så!

Nu har snart halv dagen gått o jag får flytta tillbaka till min kära plats =))

Imorse hade vi frukostmöte för fastighetsägare/skötare. Det var lite segt i början o av 7 som skulle komma kom bara 3..
Så vi fick berätta våra grejor för dom få som var här alltså. Imorgon ska vi ett nytt frukostmöte.. hoppas att det blir bättre då. Ja hade nog tyckt att vi borde ha vart mer förberädda. men det löste sig för vi hade folk här som pratade.

Ja va här halv 8 i morse o tar en halvtimmes lunch så jag ska gå hem 4 idag =) lovely.. ja gillar att ha admin..!
men kattis e lite sjuk igen.. det här är andra gången när ja ha admin i rad.. ja vill faktiskt ha min admin!

I helgen blir det tjejkväll hemma hos mig! ska bli jättekul! fast vi måste städa unnan all tvätt o så .. suck! =)

I på måndag ska jag o älsklingen faktiskt kolla på en lägenhet. Bostadsrätt.. Man måste ju börja betala till sig själv nångång hehe!
Om man ska ha råd att bygga det där huset som man vill.

Lägenheten som vi ska kolla på måste man byta tapeter o golv i .. Men jag tror att den har möjligheter.
Vi får se om den är bra.. vi e lite fundersamma på badrummet.

Om en o en halv v  så ska jag få min välförtjänta sem!! längtar!..

Pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits