Bättre sent än aldrig!

Hej.

Idag skriver jag väldigt sent.. men det är för att jag faktiskt inte haft tid idag tidigare. Det har vart mycket o  jag har vart på möten o så.

jag ska berätta lite om min helg..

I fredags så kom jag hem o slängde mig i soffan.. åh va det var skönt!! En liten stund efter att jag kommit hem så kom johan (min kusin) o hälsade på.. vi kollade på tv o drack lite vin/ öl o gjorde ingenting.. det var trevligt!

I lördags skulle ja upp vid 10 egentligen för ja till frissan vid 11 men jag vaknade 9. så jag tog en kopp kaffe, ladda min mp3 o gick ut o gick en halvtimme.. jätteskönt.. plockade lite tussilgo på vägen hem.. folk tyckte nog att ja va lite knasig haha men den bjuder ja på =)

På kvällen va vi hos Madde o Johan. Vi hade jättekul!! först kollade vi på RENT.. Den var bra trots en tveksam start haha. Känns som en sån film man ska ha sett..

Madde det där:
 
                                               hm hmh hm 600 minutes!!!

har fastnat i mitt huvud =)  Fredrik gick o nynna det när vi kom hem hehe..

Sen spelade vi TP globetrotter =) =) =) =) det va kul! lite svårt men helt i min smak.. ja ledde ganska länge med 4/6 tråtbitar men på slutet gick johan om mig med 5/6 .. typiskt! =)

Men vad hette det där stället ja skulle kolla upp?? nån som kommer ihåg?

bilderna från i lör:

image246

Dom har gjort om i sitt vardagsrum! det blev verkligen jättefint!!!!!
   


I söndags ( igår alltså) hade jag en riktig H-vetes dag!
Jag hade bokat tid i tvättstugan från 11-19 för vi har fått några jäkla små kryp i garderoberna som heter pläs-nånting.. som äter kläder.. =((((  har aldrig vart med om det förut så ja tvätta alla mina kläder o la in dom igen ..d et tog verkligen hela dan! fredrik jobba 8- 15 så det var väl tur för honom att han slapp vara hemma hela tiden..
ja tvätta som sagt allt o så o städa..
Men sen fick ja höra på jobbet idag att jag borde ringa anticimex..
så jag ringde först hyresvärden som sa att jag skulle ringa direkt till anticimex o boka tid o så och det skulle gå på dreas försäkring..

hon på anticimex sa att jag skulle ha tvättat allt i 60 grader för att vara säker.. ja tvätta i 40.. men ja ska kolla igenom allt o tvätta det med fickor i 60 o om det är nåt ja hittarr.. men det tror ja inte . ja va jättenoga första gången..
Fredrik måste tvätta alla sina kläder o sen måste vi gå igenom lakansgarderoben o där skjortorna o jeansen hänger o allt..

suck why me?

Men  anticimex kommer iaf nästa tis o sanerar.. dom ska spruta gift i garderober o vid lister o så .. så vi måste dra bort möbler från väggen.. suck igen !

kaoset som va:

image250

Värsta är ju att jag måste riva ut allt igen suck =/

Idag har jag bara jobat o jobbat o slitit!

Ikväll ska ja på avslutning på ena linedancen..Det ska bli kuligt!

puss o kram

Kommentarer:
Postat av: Madde

vi hade oxå jättetrevligt!! =) 500 25000 600 minutes! =) den fastnade först i mitt huvud oxå!bränner en skiva med låtarna om ni vill ha =) Kram!

2008-04-15 @ 21:05:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits