Äntligen!

åh jag hade nästan abstinensbesvär igår när jag inte fick skriva av mig =)
Som ni märkt har blogg.se legat nere!

Jag ska berätta om min helg..

Vi börjar med fredagen.
Jag åkte till antonia vi kl 7 ungefär.. Där hade hade hon dukat upp med massa godsaker som frukter, ost, kex, godis chips m.m
Åh det var såå gott =) Vi satt o prata o hade trevligt till ca kl halv 12.. då gick vi ner till nybron! Jag har faktiskt inte vart på nybron sen det blev "4 rooms" tror ja =) e ju lite hemmakär nu för tiden! hehe. Men Fredrik o Basti kom faktiskt oxå ner på nybron senare  heheh mysigt auu!

Det var jättebra o jag hade JÄTTEKUL! Antonia!!!! hihihi =)))
Hur mådde du i lördags btw ? =) ja hade lite ont i huvet när jag vaknade men det gick över..
Ja tänkte att vi kunde ha den där tjejkvällen ja prata om hemma hos mig snart!.. kanske typ 19.e? o sjunga karaoke o så =)

O störa mina knasiga grannar!

Bilderna från i fredags:
image178

                               




LÖRDAG!

I lördags gick ja o älsklingen upp skapligt för vi skulle till vingåker o kolla på kläder.
Vi var där runt 13.00 nåt sånt tror ja.
och då gick vi o strosa i affären i kanske en timme när jag hörde hur några pratade om att det var så sjukt billigt i outlet tältet utanför..
så vi gick dit.. och det var helt sjuuukt billigt.. jag köpte tigerjeans för 50 och 100 kr.. det fanns exakt likadana inne i affären som kostade 500 kr.. ja fattar inte skillnaden.. hittade fler plagg som fanns inne i affären som var billigare ute.. hehe
jag köpte iaf 3 par jeans, 2 tigertröjor (jättefina som det inte stod nåt märke på på utsidan , gillar det =) ) en till tröja av nåt annat märke och 1 tiger kavaj för 300 spänn .. helt sjukt.
Men fredrik gjorde nog det bästa klippet.. en hel tigerkostym för 450 riksdaler! =)

några av våra inköp:
     

sen på kvällen åt vi en jättegod middag! bra jobbat älskling. Min kock!!!



SÖNDAG:

På söndagen sov jag lite oroligt eftersom fredrik gick upp tidigt o började jobba 8. stackarn! ja vaknade sen varje timme tills jag gick upp vid halv 11.. fast hon egentligen var halv 10.. hehe
jag va en riktig hurtbulle hahaha.. jag gick ut och gick en timme innan frukost! Det var balsam för själen kan jag säga.. =)
Sen pyssla jag lite hemma o sen gick jag ner på stan. jag köpte ett par vita jeans.. behövde det då mina från förra året har en brun fläck på knät! trist..
efter det var det dags för mitt exprement.. fikan själv.
Jag gick först till Wayne´s men där var det fullt. . så jag gick till rutan istället.. det fanns det en mysig liten plats vid fönstrena vi ett 2 bord och jag slog mig ner där.
Hade med mig en tidning o tog en macka o kaffe. efter en stund såg jag att Peter Siepen satt på samma café hehe.
Jag tog ett smygfoto haha.. så det är lite suddigt för jag ville ju inte ha blixten på.
   

hehe..
Det var jättemysigt att fika själv.. Jag hade med mig en tidning o bara va i min egen värld. Det belv lyckat och det kommer ja verkligen att göra om igen. Finns en ganska stor risk att nästa gång blir när jag ska läsa på teorin till mitt motorcyklekörkort!

Efter detta mötte jag upp fredrik vid bion. vi skulle se Arn. Hade fått biljetter av hans mamma.
Jag måste ju faktiskt erkänna att jag tyckte den var ganska bra. Jag som hade varit så emot att se den från början
=p
Nu vill jag defentivt se andra delen oxå!

Sen var vi ute hos mamma o pappa på kvällen o fikade lite! trevligt trevligt!

puss

Kommentarer:
Postat av: Sara

haha, gud så jag ser ut på den största bilden!!:D Men det bjuder jag på, trevligt värre var det ju i alla fall! Kram!

Postat av: Antonia

Om vi säger såhär, den där fredagen har jag förträngt, den finns inte för mig och det är inte jag på bilderna. Usch, jag var lullig när jag gick upp på morgonen, seriöst! Vill inte upprepa detta på ett bra tag nu. Men den där kvällen den 19 låter bra. Vi kan ju prata mer om det när det börjar närma sig. Tack för att du kom och gjorde oss sällskap i fredags i alla fall. Kramar

2008-04-01 @ 22:51:17
URL: http://hektors.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits