Äntligen Måndag!

Haha ja skojja bara! Jag hade hellre haft några dagar helg till! Men det måste ju faktiskt gå veckodagar oxå för att vi ska komma till den 25:e o min studande resa =)

Jag har en riktig seg mån idag känner jag.. ni vet såna som man kan ha ibland. då man känner att man hellst sluppit gå upp ur sängen imorse. Därför ska jag ta friskvårdstimme i samband med lunchen o vara hemma till halv 3 =) älsklingen kommer o hämtar mig och skjutsar ner mig igen! sån tur man kan ha!!

Appropå älsklingen så höll jag på att bli riktigt rädd imorse.. jag brukar ju rycka med mina ben i sömnen.. alltså jag drar upp dom o ställer fötterna intill rumpan typ ( =)) ) o sen när benen börjar tippa åt något håll så rycker jag tillbaka benen haha.. detta är förståss jättestörande för älsklingen som inte kan sova.. en natt hade jag börjat 3 o hållit på tills ja skulle upp 7..
inatt hade älsklingen inte kunnat sova så han gick in o la sig i soffan i vardagsrummet.. ja blev jätterädd att det hade hänt nåt när jag vakna 10 i 7 o ingen fredrik brevid mig eller i badrummet( såg att dörren va öppen o det var släckt) .. sen såg ja att han låg i soffan =) han kom in o la sig sista timmen då för jag skulle ändå upp.. gosades i en halvtimme typ.. det var mysigt!

Helgen som va:

I fredags fyllde ju älsklingen år o ulla kom ner på eftermiddan.
Vi hade bokat bort på papas tapas kl 20.00. Åh gud vilken underbart god mat!!!
jag tog nån kyckling i tortilla..! först lyckades jag knapra på en jalapeno.. då började det typ brinna i munnen men när jag undvek dom gick det bra =) Fredriks mat såg riktigt god ut den oxå.. typ ribbs.. smaka lite o den var faktiskt grym! Jag rekomenderar verkligen att gå dit!
Vi haae bokat bord. o tur avr nog det eftersom det var fullt.. lokalen är ju inte så stor! =)
Vi måste nog gå o käka lunch där nån dag!

Sen gick vi hem o spela spel o drack vin o hade allmänt trevligt!

I lördags var vi på travet! det var ju V75 här i e:a.. o så hade jag ju fixat en kundträff för energi o miljö..  =)
Vi vann inte så mycket.. ca 20 kr i vinst haha. men vi  hade kul iallafall.
Det skulle tydligen ha vart en massa kändisar där men jag såg bara hon jessika almenäs.. hon såg  riktigt surmulen ut när hon inte var i sändning.. bildbevis nedan =)  vi käkade hamburgare oxå men
jag undrar va som har hänt med min gamla kiosk.. fan den tjejen som stod i uteluckan hon va så jäkla seg.. när vi hade stått i 10 min o inte rört oss en meter ens så gick ja in o ställde mig i kön där inne som gick mycket snabbare..
tjejen som stod i uteluckan var väldigt stor.. jag gissar på en hambugare till en kund ,en till mig, en hamburgare till en annan kund, en till mig..
Nej nu kanske jag var lite elak igen .. men ska man jobba på V75 då får man fan skynda sig lite!!!!
han som alltid står där o steker hamburgarna erbjöd mig att hoppa in o jobba.. haha skulle inte tro det =)

       

Sen åkte vi hem ganska skapligt. vi skulle ju ha gäster på kvällen.

när vi kom hem var fredrik o ulla så trötta så ulla slockna i sängen o fredrik i soffan haha.. Jag satt i soffan med fredrik o läste i en av våra 100 städer bilderböcker.. dom sov nog en timme lr nåt =) skönt o vila.

Sen kl 19.00 kom mamma,pappa,Fredde,Razmus o mormor för att fira älsklingen!

Han fick en ROSA!!! brödrost av mamma o pappa .. haha en jättefin som jag hade tjatat på honom att jag ville ha =)
det var en payback för att vi har gett pappa roliga kalsonger på fars dag =)
Men sen fick han faktiskt jättefina manchettknappar som såg ut som tärningar.. tur det.. haha .. hade vart kul om han "bara" fått en rosa brödrost =)) .. även fast den var väldigt fin o ja e lite kär i den o så =)
Av mormor fick han en parfym.. den lukta jättegott! o en tårta förståss !!

Vi hade jättetrevligt o dom stannade till 10 nångång !

       

i söndags sov vi länge oxå.. till 11 nångång.. Sen åkte vi till tuna park.. fredrik skulle få böcker i födelsedagspresent av sin mamma.. det blev 8 böcker !!! massor med läsning.

Jag gjorde världens fynd =)

Ja köpte ett par vadlånga byxor för 49.50 kr och ett armband för 10 kr från H&M, ett halsband med ett hjärta från Lindex för 15 kr och ett halsband för 10 kr och en hel bikini från Gina Tricot för 15 kr /delen.. alltså 30 kr.!

Mina fynd:
        


puss o kram

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits