9/4-08

Idag har jag inte så mycket att berätta om egentligen.. Igår skulle vi åka o tvätta bilen.. har fått tips om ett ställe som har halva priset vissa tider =) först hade vi tänkt göra det i mån men sen kom jag på att jag inte visste när kattis på jobbet hade tiosat om detta o tänkte att det kanske var en utstuderad första april hämd.. hahah men när ja ringde igår o fråga som sa dom att dom hade rabatt =) tur var väl det att vi inte åkte i mån.. hade blivit tokig om vi precis tvättat bilden o så blir det snöblask..!!
förstår varför det kallas aprilväder..!!!  =)

O inte blir man gladare av vädret! idag är jag lite som en emotionell bergodalbana..

igår hände inget speciellt heller.. tvätta .. inte så roligt kanske hahah! o ja missa cashmere maffia.. typiskt!


Jag tycker brolle grejen i tidningen e ganska löjlig.. o porseryd verkar vara en tönt på fel arbete!


har jag sagt att jag vill gå på bon jovi i oslo.. om någon har biljetter över så hahha.. troligt..





pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits