3 April

Hej

 Idag är det lite lugnare på mitt jobb.. skönt! =)  Fast ja känner mig lite trött.. både Matias o sara känner samma sak idag..

Jag tycker att det är mig berättigat att få känna så efter min gårdag.. vi hade full kö konstant från 10 till det att vi gick hem..

Usch jag har tydligen lovat i ett väldigt svagt ögonblick att jag skulle gå o träna ben på gymmet med älsklingen ikväll.. Man kan ju säga att jag inte har nån lust alls.. o sen ska vi hinna handla,städa,välja kläder till intervju OCH spela tv spel ikväll.. jag försöker övertala..


*piip* (mobilen) ..  Domen kom precis..

YES!!! ja har övertalat min auu att vi ska träna ben på söndag istället.. ja har ett hemligt knep.. hihi



Mugabe har förlorat makten i Zimbabwe.. Ja e FÖR säger jag bara! Sen får vi se vad som händer med den nya presidenten.. han kommer nog inte få det lätt (om han nu e vettig).. lär bli mycket skit där nere nu..

Vet ni att idag har Fredinand o Nanna namnsdag.. vem heter så?? o så finns inte Sofie med i almanackan
illa illa säger jag bara.. om ni undrar så firar jag namnsdag 15 maj när det e sofia.. glöm inte o gratta =)

Fredrik har vart på jobbintervju igen idag.. en djup en där han fick träffa högsta chefen o så på volvo.. dom vill ha honom o han vill dit! frågan är bara vilken avdelning.. =) 3 stycken som sliter o drar i honom .. min duktiga älskling!


Ja ska kolla upp ekonomi kurs.. har jag sagt att madde o jag vill gå? skönt med sällskap!  Men hellst skulle jag nog vilja bli polis.. jag tror jag skulle passa jättebra.. men sen ska man våga söka.. det är ju bara att kasta sig ut om man söker.. börja leva på studiebidrag o sitta o pendla till polishögskolan i sthlm.. Sen verkar det som att dom inte tar in allt för unga personer o det verkar ju vettigt i sig .. får kanske vänta några år tills det är lättare... Men då har antagligen min livs situation blivit "svårare".. barn o sånt kanske.. =))   Vet man aldrig.. Ja kanske aldrig kommer dit..

En sak är säker iaf.. man måste göra högskoleprovet och det har jag inte gjort.. haha ja e rädd att jag får asdåliga resultat o får skämmas sen hehe.. Men va fasiken.. ja e väl smart?? eller?  hehe


På Lördag mina vänner är det trav på sundbyholm. V75 me olympiatravet. jag har organiserat en kund träff för energi och miljö därute..  vi ska stå o visa upp oss. Kul för dom ska vara därute. Jag kommer ej kunna ställa upp själv eftersom min älskling fyller imorgon o Ulla kommer ner till oss då o stannar hela helgen! Vi ska faktiskt gå på travet istället =)






pusssss



Kommentarer:
Postat av: Sara

Sofie, vill du bli polis? fett coolt jag me juh,, (kanske) Jag ska göra det där himla högskoleprovet på lördag, IGEN! har redan genomlidit skiten en gång:P men men smällar man får ta;)
Vad är det för intrevju du ska på? Puss!

2008-04-03 @ 16:41:52
Postat av: A

Du får hälsa sin man grattis till jobbet från mig:) Min avkomma har inte heller någon namnsdag, fast att både ditt och hans namn är vanliga. Det finns så många konstiga namn i almanackan som ingen heter men det kanske finns där för att ingen ska glömma bort dem?? Visste att du ville bli polis varför ska du gå ekonomi då? Du behöver inte känna dig dum om de får dåligt resultat på högskoleprovet, tänk då bara på mig som fick 0,5 och 1,0 är godkänt. Hahaha, jag hatar verkligen sådana "prov". Ha det så kul i helgen! Kramar

2008-04-03 @ 21:52:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits