update

Shit igår var det stnehårt på kicken.. både ja o mirja höll på o spy och jag höll på o svimma.. jag ska ta nån proteindrink innan nästa träning eller nåt.. för det här funkar inte.. andra träningen i rad jag känner att aj inte orkar. sen har jag kanske nåt skit i kroppen som gör att man inte är på topp?! ja vet inte.

ska pröva proteindrink på söndag iaf!

Det här med att sova 8 timmar per natt går ut över mitt bloggande. jag hinner inte med allt längre,. =//  måste försöka hitta tid.. kanske ska börja blogga mer på helgen.. men då är det oftast fult då med.. suck!


fast det är ju roliga saker! imorse ska vi fira i Tälje! födelsedagar! på lördags styr vi kosan till stockholm där vi lämnar av fredrik och tar med Linda til ea. tjejspamyskväll på schemat =D

söndag kick,fika på stan,kolla på lägenhet =))),GUIF match..

time flies.



bild:
http://jinge.se/a5/3klocka.jpg


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits